いつまで続く?LINEの勢い。

いつまで続く?LINEの勢い。中国のWeChatは海外のマーケティングに2億ドル(約196億円)を費やす。

WeChatもLINEも、「スタンプ」と呼ばれる絵文字やゲームなど、さまざまな機能でユーザーを引き付けている。しかし、長期的なアクティブユーザーを獲得できているか、今後どこまで広告費を拡大できるかという点では、なお不透明な部分がある。

 

http://bit.ly/17kw1b2

The post いつまで続く?LINEの勢い。 appeared first on Mondo Media Networks.

from Mondo Media NetworksMondo Media Networks http://mondomedianetworks.com/%e3%81%84%e3%81%a4%e3%81%be%e3%81%a7%e7%b6%9a%e3%81%8f%ef%bc%9fline%e3%81%ae%e5%8b%a2%e3%81%84%e3%80%82/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s